Like Us On FB!

Tuesday 13 May 2014

Mealshake Percuma??

Assalamualaikum,

Pada setiap bulan,akan diadakan promosi bagi satu-satu produk yang terpilih. Untuk bulan Mei, produk tersebut ialah Mealshakes .Umum mengetahui bahawa Mealshake ini lebih dikenali sebagai supplemen terbaik untuk kanak-kanak bagi  membantu mengatasi masalah kurang selera makan,sembelit,sering demam selsema,dan lain-lain.Ramai yang kurang sedar bahawa supplemen ini juga sesuai buat orang dewasa termasuklah ibu mengandung dan ibu menyusu sebagai supplemen penjagaan kesihatan tubuh badan, milkbooster, tenaga dan juga penjagaan kecantikan.

Harga runcit bagi Mealshake ialah RM113.75.

Tapi tunggu sekejap....anda mahu Mealshake secara percuma?Ok,saya boleh ajar caranya.....ikuti sahaja langkah-langkah di bawah ini:



  1.  Beli 6 Mealshake,percuma 1. Boleh kongsi bersama ahli keluarga,sanak saudara,rakan-rakan dan lain-lain.
  2. Kalau ditambah pembelian dengan 1 Omega Guard, akan melayakkan anda untuk mendapat keahlian Shaklee secara PERCUMA! - worth RM75, keahlian seumur hidup, boleh menikmati penjimatan sehingga 20% bagi semua produk Shaklee, dan juga ada cash rebate1

Untung bukan?Untuk pengetahuan, PROMOSI ini hanya berlanjutan sehingga 31 Mei 2014 sahaja..

Oleh yang demikian,dapatkan ia segera dengan menghubungi saya,Puan Intan Nadia di 019-762 6464. Anda akan dibimbing dengan jadual pengambilan vitamin yang betul dan konsultasi secara percuma.



FREE CONSULTATION
 and
 BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE





0 Comments:

Post a Comment