Like Us On FB!

Friday 8 November 2013

Taking The Chance!

Pernah dengar tak pepatah orang putih yang mengatakan 'A journey with a thousand miles starts with a single step' ?

Remember in my previous post, I mentioned that I have been thinking a lot,which might changes my direction of life?

Allright...ni nak reveal lah ni....I'm officially declaring myself now,hehe... Ok peeps, I'm going for online business,hurrahhhhh!!(tepuk untuk diri sendiri,clap clap clap!)

Ok,now..the next question is apa produknya?Kat mana dijualnya?

So now, I'm officially announced and introduced my 'little shop' i.e. Go-Modest Shop , yang baru sahaja menapak di dalam bidang perniagaan online.Boleh cari di Facebook, sila klik SINI.

Jemputlah like fan page saya ,and jika berminat dengan produk tersebut ,sudi-sudilah menempah produk-produk yang dijual di sana =)

Kat sini saya listkan beberapa barangan yang dijual di teratak online gua...









Cantik kan??

But saya jual tudung je tau,bukan model yang pakai tudung tu...hehehe..

So,untuk starting ni, saya declare satu je dulu...sikit demi sikit akan reveal produk-produk lain pula,inshaAllah =)

So again,please feel free to browse Go-Modest Shop's album/catalogue di SINI dan tempah dengan saya jika berminat untuk membeli.

Sekian =)





0 Comments:

Post a Comment