Like Us On FB!

Saturday 2 November 2013

A New Start with Basmallah...

It's Jumuahh!!

Well,ok...it has passed already,haha...nak tunggu buka komputer dan internet ni, kena tunggu suami dan anak tidur dulu...baru dapat berlayar dengan tenang..hohoho!

Anyway,recently, I 've been thinking a lot!Fikir banyak tentang masa hadapan dan akhirnya telah membuat beberapa keputusan penting to craft my own possibilities.Ocehhhh...

Dalam hidup ni kita perlu sedar bahawa kita bertanggungjawab dalam menentukan hala tuju perjalanan hidup kita..yang paling penting kita perlu memasang niat dan target yang jelas, and take necessary actions. Macam solat dan ibadah-ibadah lain juga..semuanya perlu jelas kerana Allah, and of course,take actionssssss!

Remember what Allah has said in the Quran?

“Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka ” (Surah Ar-Rad:11)

Hence, I'm taking this opportunity to write again...bukan hanya untuk mengisi masa lapang atau suka-suka syok sendiri semata-mata...In the end, I hope this blog will be a good platform to share my opinions and views,and inshaAllah menjadi salah satu continuous ibadah yang diterima Allah SWT apabila meningalkan dunia kelak.

Allahualam....wish me luck!! =)

0 Comments:

Post a Comment