Like Us On FB!

Sunday 29 December 2013

The Wedding Breaker by Evelyn Rose


Pernah dengar tentang novel The Wedding Breaking hasil karya Evelyn Rose?Hari ni saya dapat berita daripada Facebook yang penulisnya merupakan rakan satu batch saya semasa berada di SMS Pasir Puteh,Kelantan dulu..Wahhh,siapakah gerangan insan ini?Saya berteka teki seorang diri kejap.

So,apa lagi..saya gunakan khidmat En Google,and jenggggg! It’s Imannnnn!!!Wan Iman Wan Nazi,my friend satu kelas masa di SMSPP,selalu lepak and tido rumah dia bila pegi Sheffield masa belajar degree di UK. Merangkap teman satu course dengan Encik suami..hihi. Diam-diam sekarang dah bergelar sebagai penulis novel ye..Inshaallah,novel ini akan di’ dramakan’ di Slot Akasia menggantikan siri Playboy Itu Suami Aku pada hari Isnin-Khamis,pukul 7 malam. Boleh baca sinopsisnya di sini.



bersama pelakon-pelakon drama Arianna Rose

the said book

iman di interview oleh pihak media


I’m pretty much sure kawan-kawan Sheffield masih ramai lagi yang unaware about this..apa-apapun I am so happy for you,Iman. Hope you find what you really like/want to do in life...Semoga Iman akan menghasilkan buku-buku yang berkualiti dan banyak member pengajaran dan nasihat buat masyarakat khususnya anak-anak muda di luar sana.

Once again,good luck iman. Next time,try masukkan watak Intan dalam tu pulak…kasik angkat as heroin or datin-datin ke..keskes..(kidding).Buat kawan-kawan yang turut ingin menjadi penulis atau apa sahaja karier yang anda inginkan,don’t ever stop and give up. Contohi orang-orang yang telah berjaya…they may fall down,but they bounce higher and to a greater heights afterwards.Good Luck!

PS: saw Evelyn Rose di interview oleh Nasi Lemak Kopi O di TV 9 hari ini,tapi tak pay attention sebab sibuk melayan Zinnirah yang tak sihat.






0 Comments:

Post a Comment