Like Us On FB!

Monday 2 December 2013

Congratulations : Saiful Firdaus' Wedding!

Assalamualaikum wbt..

Rasanya masih belum terlambat untuk mengucapkan tahniah kepada sepupu saya, Mohd Saiful Firdaus bin Hussin yang telah melangsungkan perkahwinannya dengan Halyani pada 23 Disember 2013 di Ipoh,Perak. Dah lama sepupuku ini mencari pelengkap tulang rusuknya...Akhirnya berjaya juga,hihihi!!Tahniah Oh,I'm truly happy for you!!

Malangnya,saya tak dapat menghadirkan diri ke majlis beliau kerana masih berpantang di Kelantan. Tapi takpe,gambar-gambar yang diterima dari whatsapp menjadi pengubat duka..ecehhh...


The Bunting..ni sure gambar zaman menuntut kat German dulu,hehe..

Adikku Mat D ditangkap sedang berbual atau dalam bahasa kasarnya 'flirting' with pengapit perempuan (Hihi Mat D,Kak Na gurau...jangan marah yee)

My dear Abah and Ummi..wondering bila nak dapat next menantu in our family..

Oh's big family..

Lovely couple...barakallah...

Majlis bertandang bagi pihak lelaki akan diadakan pada 7 Disember 2013 di Kota Bharu,Kelantan.Not sure if my Ummi will allow me to join the event. Tapi,masa tu dah masuk sebulan dah berpantang..so,boleh cuba negotiate untuk berjalan-jalan melihat alam setelah sekian lama dikuarantin di rumah..the best thing is,my hubby will be coming back to KB for the weekends,hurrayyy!!!Adalah pembantu dan penghibur tambahan untuk menjaga 2 anak dara :)

Apa-apapun buat Oh dan Yani,selamat melayani bahtera sebagai suami isteri...banyakkan bersabar dan bersepakat dalam berumah tangga ye..Buat cousinku Oh,jaga isteri baik-baik...she's your amanah,dan setiap amanah yang dipertanggungjawabkan kepadamu akan di soal di akhirat kelak..Buat Yani,please take care of my cousin..hopefully kita boleh jumpa,borak dan gossip-gossip nanti..buat awek-awek dan jejaka-jejaka yang masih bujang dan belum bertemu jodoh...jangan putus asa untuk berusaha dan berdoa banyak-banyak kepada Allah...moga-moga Dia akan menemukan kita dengan jodoh yang terbaik,di waktu dan tempat yang terbaik,inshaAllah...

Daa~

0 Comments:

Post a Comment