Like Us On FB!

Sunday 24 August 2014

Santai Raya PETCO

Salam kawan-kawan,

Selamat Hari Raya Aidil Fitri...hehe,lambat sikit buat ucapan raya,but it's never too late kan?In fact,sekarang ni tiap-tiap minggu ada je dapat jemputan open house.So,fefeeling raya tu should tak hilang lagi,hihi..

Tiap-tiap tahun,biasanya PETRONAS dan its subsidiary companies akan buat raya gathering di hotel-hotel berdekatan dengan KLCC. Hari Jumaat lepas,bersamaan 15hb Ogos lepas,tempat Intan kerja sekarang i.e. PETCO Trading Labuan Company Ltd buat raya celebration at Prince Hotel dengan tema Santai Raya PETCO.Husband dah muncung,jeles..sebab his office buat kat dalam office je,hihi..

Masuk-masuk duduk je, ada a few cartoonist yang akan melukis karikatur anda.Once dia siap lukis, dia akan bagi kat anda and proceed untuk lukis orang lain pula.Cool eh?Despite of giving the usual door gift, we get caricature of ourselves pula..not a bad idea!=D

The cartoonist tengah melukis dengan penuh konsentrasi

Untuk Raya Gathering kali ini, PTLCL telah menjemput Bell (Nasrizal Ngasri) dan Amir Raja Lawak sebagai pengacara jemputan while Kumpulan Hujan untuk penyanyi jemputan.Sempatla ambil gambar dengan diorang..

Hujan in the house!


Adik manis nak amik gambar dengan Noh Hujan,saya turutkan ajela...hehe

Ayu,Saya,Belle and Amir Raja Lawak yang satu negeri denganku,hoho..

At the same time,photobooth seolah-seolah menjadi satu kewajipan untuk mana-mana event yang kinda casual sikit di PETRONAS. So,Intan tak lepaskan peluang juga untuk beraksi,ecehh..(but to be honest,I'm kinda shy person in public,tssk)

Anyway,memandangkan Intan pernah jadi committee untuk handle Raya Gathering before this,so Intan bolehla appreciate sikit on susah payah nak handle event besar yang dihadiri oleh VVIP ni.Apa-apapun KUDOS buat penganjur tahun ini, I think they did very well.The staff really enjoy the show. I enjoyed the event too..So most of the staff stayed until the end of the event. Kalau tak best,awal-awal lagi kami angkat kaki~

With Raihana and Ernie

Shazana,Richard,Norida and awek cun!

diapit oleh Kak Shidah and Syamala


As mentioned in my instagram and FB, this is going to be my last event with PETCO as I'm moving to Pengerang Integrated Petroleum Complex atau lebih mesra dengan panggilan RAPID project di Pengerang,Johor.InshaAllah,selepas ini Intan akan based di The Intermark,bangunan yang sekali dengan Double Tree by Hilton across Ampang Park bermula 1st September 2014.

Oh,can't wait to do new function and meet new people! Please pray for my happy,new journey di sana :)

PS: Those yang nak makan tanpa risaukan masalah kolestrol/darah tinggi,boleh cuba produk Phytocol-ST. Ia mampu menurunkan kolestrol anda secara semula jadi.Penurunan kolestrol dalam badan mampu mengurangkan risiko heart attack,hypertension,stroke etc.

Whatsapp saya,Puan Intan di 019-7626464 jika berminat.


0 Comments:

Post a Comment