Like Us On FB!

Sunday 5 October 2014

Manfaat Herblax Shaklee

Beberapa hari yang lepas, adik ipar saya mengadu kepada Incik suami tentang masalahnya yang sudah beberapa hari tidak membuang hajat besar. Tak syok kan, bila kita tak ada masalah sembelit, ia akan membuatkan perut mengembung dan rasa yang sangat tidak selesa. Jika ini berlaku,ia adalah satu petanda bahawa pengambilan air dan serat dalam badan tidak mencukupi , menyebabkan najis menjadi keras dan  kering, lalu sukar untuk melalui usus.

Jadi, Intan dan suami cadangkan beliau untuk mengambil Herblax. Kami sudah mencuba untuk mencuci usus suka-suka i.e. detox sebelum ini,dan alhamdulillah kesannya amat menakjubkan!

Apakah antara kebaikan Herblax ini?

  • membersihkan najis yang tersekat dan membuang toksin dalam badan
  • meransang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama di dalam tubuh
  • membantu masalah sembelit
  • tindakan pembersihannya yang lembut membantu mengembalikan proses semula jadi pembersihan usus (natural bowel movement)
  • mengempiskan perut
  • mengurangkan bau badan


So,apa yang terjadi setelah beliau mengambil Herblax?

Kali pertama, adik ipar saya mengambil 2 biji Herblax .Maksimum pengambilan Herblax sehari adalah 4 biji ,namun kebiasaannya 2 biji Herblax sudah mencukupi kerana kesannya agak kuat buat saya dan suami.

Tapi,mungkin usus adik ipar saya ni extra kebal sikit. Hari pertama tidak mendatangkan apa-apa hasil,melainkan pertambahan pembuangan air kecil sahaja.Saya kemudiannya mengesyorkan untuk meningkatkan dos kepada 4 biji dan mengingatkan beliau untuk minum air yang banyak.

Esoknya?Keluar habis apa yang patut dikeluarkan...hehe,alhamdulillah...

So,siapa ada masalah sembelit,boleh cuba Herblax ni..inshaAllah,kompem tak perlu kerut-kerut muka nak membuang pasni.Hihi..

Satu lagi kan, penting juga untuk kita detox usus kita,atau dalam kata lain membuang segala toksin,lemak dan lendir yang melekat di dinding usus.Apabila usus kita bersih dan sihat, barulah badan kita dapat menyerap segala nutrien pada tahap optimum.Oleh itu, Intan sangat sarankan kawan-kawan yang ingin mengambil supplemen turut membuat weekly detox dengan herblax ,agar tahap penyerapan nutrien di tahap optimum.

Cara Makan HerbLax?

Untuk detox dan kesihatan jangka masa panjang, digalakkan untuk mengambil herblax sebanyak 2 kali seminggu (2-4 biji sehari).

Harganya sangat berpatutan - harga runcitnya ialah RM52.50, untuk 120 biji tablet.

 Mahu tahu tentang produk ini dan jugak produk lain dengan lebih lanjut? Hubungi saya, Puan Intan di 019-762 6464.


FREE CONSULTATION
 and
 BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE



0 Comments:

Post a Comment